– Wtyczka Woocommerce?

– Wtyczka Woocommerce?

Woocommerce – dedykowana wtyczka sklepu internetowego

WooCommerce jest bardzo popularny

To darmowa wtyczka do WordPressa, która od jakiegoś czasu jest jednym z najpopularniejszych rozszerzeń w oficjalnej puli Pugin. Dzięki niej popularny system zarządzania treścią WordPress można w mgnieniu oka przekształcić w pełnoprawny sklep internetowy. W tym artykule omówiono zalety wtyczki, możliwości jakie daje system i wiele innych szczegółów.

Kilka lat temu WooCommerce był jednym z raczej nieokreślonych rozszerzeń WordPress. Tymczasem triumfalny postęp wtyczki nie zna granic. Prawie 40 procent wszystkich sklepów internetowych na całym świecie jest obecnie opartych na tej dedykowanej wtyczce. Trend stale rośnie. To sprawia, że ​​wtyczka jest najbardziej udanym systemem sklepowym, mimo że, ściśle mówiąc, w rzeczywistości wcale nie jest systemem sklepowym – a przynajmniej nie niezależnym.

Liczby mówią same za siebie. Na początku tego roku wtyczka, która jest obecnie oficjalną częścią WordPress, przekroczyła limit około czterech milionów aktywnych instalacji. Przecież powodów dużej popularności nie brakuje. Plugin jest nie tylko bezpłatny, ale także bardzo łatwy w użyciu. I to nie wszystko. Elastyczność rozszerzenia nie pozostawia nic do życzenia i umożliwia obsługę wszelkiego rodzaju sklepów internetowych.

Woocommerce

Prosta i wygodna użyteczność wtyczki umożliwia szczególnie łatwe wejście w świat e-commerce. Każdy, kto jest już zaznajomiony z powszechnym WordPressem, może zwykle zainstalować plugin za pomocą kilku kliknięć myszą – pod warunkiem, że WordPress jest dostępny jako podstawa. Jeśli chcesz założyć sklep internetowy w inny sposób, zwykle musisz zainwestować dużo więcej czasu. Po tej instalacji następuje czasochłonna konserwacja danych i zakupów. Ale te czynności administracyjne działają również intuicyjnie w WooCommerce.

Powszechnym mitem na temat wtyczki jest twierdzenie, że system jest odpowiedni tylko dla małych sklepów internetowych z kilkoma produktami. Jednak tak nie jest. WooCommerce jest początkowo bardzo prosty i prawdopodobnie najlepszym sposobem na rozpoczęcie własnego sklepu internetowego jako początkujący.

Ale nawet profesjonalne, duże lub międzynarodowe sklepy internetowe nie mają ograniczeń. W międzyczasie kilka przykładów potwierdza, nic nie stoi na przeszkodzie realizacji sklepu internetowego z asortymentem powyżej 10 000 pozycji. Przeciwnie. Jak w przypadku każdego innego systemu sklepowego, ostatecznie sprowadza się to do wdrożenia. W przypadku ambitnych projektów należy zatem konsultować się z agencją WooCommerce . Ponieważ dobrze uzasadnione planowanie sklepów internetowych jest zawsze niezbędne. Dotyczy to również WooCommerce. Przecież każdy sklep internetowy ma inne wymagania, przesłanki i warunki, które należy spełnić lub przestrzegać. Mimo że cel sklepu internetowego, czyli sprzedaż produktów w Internecie, jest zawsze ten sam.



Dziękuję. Dowidzenia.